9 Aralık 2019 Pazartesi

Grafik Tasarım Kursu


Grafik tasarım, birçok farklı konunun görsel eşliğinde anlatılmasıdır. Son derece geniş bir kavramdır. Birden çok sektörde, meslek grubunda kullanılır. Bundan dolayı günden güne yaygınlaşmaktadır. Biladım, Türkiye'nin en iyi eğitim merkezlerinden birisi olarak grafik tasarım kursu hizmetini vermektedir. Hem teorik hem de pratik bir şekilde eğitim alabilirsiniz.
Grafik Tasarım Kurs Özellikleri
Grafik tasarım kursu ile fark yaratmak, çalışmış olduğu alanda ilerlemek isteyen birçok kişi bu eğitimi alabilirler. Tekstil ve moda sektörlerindekiler bunların başında geliyor. Çünkü her türlü ürün çiziminin grafik tasarım üzerinden yapılması büyük bir avantaj sağlar. Mimarların grafik tasarımına hakim olması artık bir zorunluluk haline gelmiştir. Yayın ve reklam dünyasında etkili dizaynlara imza atmak isteyen kişiler için bu kurs çok büyük bir öneme sahiptir.
Grafik tasarım kursu 70 saatlik bir programdan oluşur. Bu işleve sahip olan yazılımların tümü hem teorik hem de pratik olmak üzere iki farklı şekilde katılımcılara anlatılır. Birden çok programın eğitimi verilir. Bunların içinde Photoshopr, Corel Draw, Illustrator, Adobe, Indesign ve Freehand öne çıkar.
Kurs, 12 seneden beri aktif bir şekilde bunu öğreten uzman ekiple gerçekleştirilir. Hijyenik ve son derece geniş olan sınıflarda eğitim verilir. Çok hızlı bir anlatım yerine, sindirerek öğrenme felsefesi üzerinden hareket edilir. Öğrencinin kavrayabilme ve uygulayabilme hızına göre bir anlatım söz konusudur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder